Klart det är jul!

Gud va skönt det är. Nu e jag klar med all jul mat och godis! Har även gjort jul buffet till catsen! (jag vet, jag är löjlig. Dom älskar jul mat så jag måste) Lilla millis (millan) vår sebiriska dvärghameter ska få lite extra jul mat oxå, måste bara komma på vad hon äter... ;)

Nu ska jag göra om badrummet till ett spa. Ska bli skönt att få slappa lite. Hoppas jah inte somnar i badet.

Om det inte blir något mer bloggande i dag eller imorgon. Först så jobbar jag sen ska jag till min familj och fira efter det till sambons familj och fira mera...
Vill då önska Er alla en riktigt god jul!!!!!
Vi hörs i mellan dagarna!

<3 - hälsnigar //Jennie alias BooBee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0