Den spännande fortsäningen..

Börjar med att svara på lite kommentarer:

Ellen!:
Kan inte gå ut för mina utslag jag har fått i ansiktet får inte va i solen, men jag vill inte gå ut heller eftersom jag ser ut som jag gör. Men det börjar bli bättre =) Men med min tur blir det nog regn då... =P

Emma: Gumma jag är hemma i dag och kväll så det är bara att slå en pling, så kan vi snacka lite. Ser fram mot det, det va länge sen nu igen. <3

Vakna i morrse (morrse och morrse.. vakna vid tolv tiden) och woohoo, prickarna har halverats! =D och blir färre och färre. Så det är bara att fortsätta slänga på krämer!

Satt uppe till kl 6 imorrse och snacka med fovva killen.. drack en del vin oxå. Vi skrev en sång, Johan är ju bra på bas och är väldigt musikalisk (inte jag). Den blev ganska bra, ju mer vin vi fick i oss desto bättre blev låten ^^
Ska försöka gömma prickarna jag har kvar, för måste gå till affärn och handla lite, man vill ju inte skrämma personalen. Så det får bli stora solglasögon och keps! Annars bara varit hemma hela söndagen och mysa med en smått bakis karl. Nää nu blir det nog en film och mys i soffan.

Have a nice one! <3



Jag och johan i London. På en mysig grekisk restaurang.
(Kommer nog dyka upp en del blandade billder från sommaren, Har ju inte lagt upp så många här.... Men fortsätt lasa bloggen så kommer bilder upp då och då. Bara för ni är så mysiga kommer en från Milano här)



Fick detta på min och Johans fyra årsdag av Johan.
Älskar dej min mys kille! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0