Efter jobbet

Är hemma nu, skönt... det är del sjukdom, hosta och snor på jobbet... Är lite orolig efter som jag är lite svag själv just nu.

Om det regnar i morrn så vet ni att det är mitt fel, tok mörda en spindel på jobbet idag (såg jätte läskig ut, typ mini tarantella. Blä, fy f-n). Fixar inte spindlar... Men ormar är inga problem.

Ska snart sätta mej ner med nya passionen, nya spelet..
Inläggen här kommer nog bli lite kortare ett tag, tills dess jag inser att jag suger på tv spel... Men hoppet om att bli världs bäst finns fortfarande kvar.
Men om jag kommer på något toppen viktigt så får ni veta det...
Lovar att skriva en bit om dagen ialla fall.

Over´n out!


Kommentarer
Postat av: Helle

Twi....hatar spindlar me... tv-spel säger du....då e du snart fast gumman, kommer man inte se dig på bloggen förens om ett halvår =) haha! puss o kram!

2010-08-30 @ 22:11:30
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0