Finne på tungan

Kan man ha en finne på tungan?? Tror inte det... men vad är det annars..? förkylnigsblåsa.. Då är jag ju förkyld, och det är inte skoj alls, så jag kör på finne... =)

Dagens lista:
1. Spela
2. blogga
3. spela
4. jobba
5. kvälls promenad
6. tv
7. blogga
8. spela

Eller så är planen ialla fall... får se om den går i lås, är på 2:an just nu... Kanske hittar på något annant spänande att lägga till... det får ni se när vi är vid 7:an. =P
Tittar på listan... inser att jag har inge liv... =P Men 5:an är faktiskt bra... och den ska göras med bästa Ida... och vi har alltid mys så då kanske 6:an försvinner... ojoj det här är spännande... längtar tills ikväll då vi får se hur det blev... Vet redan att jag kommer lägga till en liten grej innan jobbet... Måste till affären.

Vidare... Idag är det tisdag, känns oki, men vädret suger.. och det är mitt fel... hahahaha
Ledig ons och tors... jobb på fredag, sen i helgen är det brölopp... så då har man lite semester.

Galet mycket onödig text i bloggen nu, så vi avrundar här...
Lara Croft behöver mej!

ha´re Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0