Fredagen den 13:e

Jaha så det ska betyda otur... Om man tittar på min hud så håller jag me.. fast det börja redan i går. Utslag i hela ansiktet, och nacken. Skulle ju jobba igår så jag slängde på massa lager me puder och shit. Blev det bättre?? -Nej!
Vakna i morrse och ser ut som en J-vla prickig korv, salami face here i am... Inte så jäkla kul. Ska snart till jobbet, vet inte vad jag ska göra, kanske ska köra på smink metoden igen. Eller keps döljer ju halva ansiktet och utsläppt hår så syns inte nacken.
Tänkte att jag skulle skulla allt på att det är fredagen den 13:e! Nu känns det bättre.
Men seriöst, på långt håll ser det ut som acne, nära ser det mer ut som blåser WTF.
Men nog klagat om det!

Annars flyter livet på i bra tempo, sommaren är snart slut, även om värmen är kvar. Har jobbat hela sommaren. Syrran är bättre, nu är det bara sista grejerna som ska fixas, så från och med september är hon förhoppnigsvis är hon frisk från cancern =)

Ha en toppen fredag alla och gör den till det bästa. Se till att fredagen den 13:e blir en tur dag. Ödet ligger i dina händer. 

Lots of Love! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0