Lördag och trött

MMMMMMMM Det blev lite senare än planerat igår, det alltid en risk för det...
Så här är det va, Gubben jobbade ju natt och jag skulle jobba kväll, sen hem och se på film. Fick en snille blixt. Säger till alla på fejjan att jag är solo, får se om någon vill "leka" och det ville dom. Fick massa förslag om va jag skulle göra... Nappa på att gå ut en LITEN sväng, dricka lite vin med vänner. Oj va mysigt det låter... Det va det oxå... men det blev lite vin plus en del annan dryck...
När vi kände oss modiga (vilket man ofta gör efter lite stöd av mr vin) så va det dans golvet som locka. (Min fötter tackar inte mej, eller mina höga klackar)
"skön" natt promenad fick avrunda natten. (sen taxi, när jag inte orka gå hela vägen.)
Ringde en av tjejerna och sa att jag va hemma... Två timmar senare ringer hon upp och undrar om jag kommit hem... Nykter?? -Nej!! =P (tänker inte hänga ut någon men hon börjar på H och slutar på elle) Puss gumman!

Nu då... Vakna lagom trött vid 12-tiden. Lite mys i soffan med bästa grabben och ännu bättre kaffe. En stund i alla fall, sen börja fotbollen.. humm SUCK!!! Nu är det fotboll på tv resten av dagen. Lagom intresserad, eller inte, sitter jag brevid och frågar massa, ställer mej upp och skriker att domaren suger osv... (känner mej som en super flickvänn)

Men ibland smyger jag till datan, som nu.

Allt för nu, men efter som tven är upptagen så finns risk att jag uppdaterar er om mer intressanta saker om mej. =P

Ego bilder

  

Är så Snyggggg! Lalalalalala =P
Blondin eller mörk??

"Top of the muffin 2 ya"


Kommentarer
Postat av: Helle

hahaha! Vad menar du? Jag va ju bara lite salongsberusad ju =)) Puss på dej Gumman!

2010-08-28 @ 21:16:19
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0