mest synd om mej!

Ja.. jag tror det är synd om mej... Efter en galen låång panna på jobbet. mitt på dagen börja halsen göra ont, det blev värre ju senare det blev... Hoppas det är bara för att jag är trött...
Hur som.. måste skynda mej, Johan är i duschen och när han kommer ut vill han sitta vid datan.. =/
Ville bara säga att han är toppen! Kommer hem och säger att jag mår bajs... får då byta om till mys käder och blir ner bäddat i soffan... Sen gör han te åt mej! Åh sötnos... Syd bara att jag blir så pissnödig av det...

aja måste sluta nu... hör hur han stänger av vattnet!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Micke

Krya på dig! :(

2010-08-26 @ 02:26:32
URL: http://mickeahlborg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0