Mys söndag

Som tidigare skrivet... Vart i Täbban en lååång stund.
Först lite shopping i väntan på att gullgubben skulle komma (some hot underkläder) Sen lunch på melanders med ett glas vin. (eller 2... men vem räknar =P)
Stor shopping... yey!
Så nu då väl hemma små ångest att man bara slänger ut pengar så där.
Johan är iväg och ser på vuxna gubbar som springer efter en skinboll... Han är hos sina föräldrar och glor på matchen, jag kör långkok hemma under tiden... Känner mej som någon 70-tals brud, jag står i köket och han glor på fotboll. ^^
(vinet är såklart på kylnig)
Nu blir det tv spel... (ett av mina bättre köp idag)
PS3 här Kommer jag!!! (ska bara äta bite revben först)
 LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0