Så va det Fredag!!

Nu va den här... denna underbara dag som alla längtar till!!! även jag denna helg, för jag är oxå ledig hela helgen... Men innan jag blir ledig så ska en dag till på jobbet göras... Hoppas den blir bättre än igår....
Som jag sa igår så va det mys med film (igår) Vi såg Vägen/ The road... Måste säga att den bör ses... Känner en stor tacksamhet övar allt jag har!
Filmen handlar om en man (viggo) och hans son, dom försöker överleva i en värld som har slutat leva... Finns inte månag kvar som lever.. Det finns "gäng" som tar alla dom hittar... Våldtar, dödar och äter dom... Så finns det folk som försöker leva och gömer sig.
Pappan mår inte så bra, så han försöker lära pojken att klara sej själv... tills den dagen då han inte finns kvar ='(
Han lär honnom oxå hur man begår självmord, ifall dom dumma gängen får tag på han, så han ska slippa lida...

Gud va jag grät.... SE DEN!!!



Ikväll när jag kommer hem så har sambon redan åkt.. han ska jobba som krogvakt inatt. Så lite solo fram till 4-5 tiden på morgonen...
Måste till tvättstugan nu... om tiden finns så hör jag av mej innan arbetslägret... oj humm nu va jag så där dum igen, menar arbetsplatsen väntar.

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja den filmen är mycket bra!

2010-08-27 @ 14:00:35
URL: http://mickeahlborg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0