Slut..

Japp... nu är det slut på fler än ett sätt... Helgen är slut, eller snart i alla fall, och jag är helt slut.
Satt i dag och läste gammla inlägg... vissa sker kan jag knapt minnas andra förstår jag knappt. Men ibland fick jag mej ett gott skratt... Börjar oxå tro att jag är smått sjuk i huvudet.. eller i alla fall vissa dagar. =P

Jag mår smått illa, för jag har tok tryckt choklad... Men nu är jag hungrig, men kan inte äta...
Varför kanske du undrar nu..? Jo det är så här, min man hitta all min choklad jag hade gömt... Ett dö säkert ställe, grönsakslådan i kylen.. där letar han aldrig ^^ Men om kylen är tom, ink på alla grönsaker, då ligger MIN choklad och bara skriker på han, och vips så måste jag äta upp minst hälften... Vet inte varför... Gör du?? 

Nee mina vänner nu är det slut bloggat... för en stund i alla fall!

Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0