Nytt ord

För mej är det det ialla fall : Match änka. Jag älskar det! Varje gång Johan lämnar mej för att gå på match... som nu, nu har han dragit iväg... Men denna gång förlora jag honnom inte till råsunda utan till hanns familj. Hom ska se på fotboll tillsammans.
Han kommer tillbax efter 21 tiden, då blr det middag. och vinet är på luftnig... men jag som är världsbäst får smutta lite på det innan han kommer hem. =D

Har fått försmak på hur vintern kommer att bli... inte vädret, utan hur det blir med katterna... Idag va alla tre inne i flera timmar... Nu är jag jätte snorig och svullen... skyller inte allt på katterna utan lite på svamp sporerna som börjar blomma nu... eller så börjar en galen förkylnig ta form i kroppen... men det är ju jätte jobbigt om det skulle va så, så jag väljer att lägga skiten på katterna.

Vill göra lite reklam för en kompis blogg... Hon har börjat blogga igen, och nu ska vi stötta henne så hon inte lämnar oss igen.. http://hellecarlsson.wordpress.com/

Allt för nu... men nu som match änka så kommer jag nog prata mer med er... Men jag saknar min karl massa ändå.

Ha´re grejt..


Kommentarer
Postat av: Helle

Du är för goooo hjärtat! Puss på dig! :)

2010-08-23 @ 19:02:23
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0