En dag som alla andra!

Sitter här nu igen. Ska strax till jobbet, fortfarande ont i halsen... (min underbara sambo köpte ingefärs the till mej) ska ha tvättis imorrn och stor handla, hoppas jag orkar allt. Va inne på Emmas blogg (firstladies.blogg.se), hon går upp 5.30 varje morgon....!!!!! =S (oki, hon e småbarns mamma och jobbar dagtid men ändå) Jag måste ställa kl när jag börjar 15... Men e man natt uggla så e man.
I kväll e det so u think u can dance på tv börjar 21... jag slutar 21.30 så det blir att galoppera hem fort som.... ^^
Har inte tid nu, ska iväg och jobba =/
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha...ja och är man småbarnsförälder så är man hihi... Hopaps ditt halsont ska gå över snart gumman! Puss

2010-02-05 @ 10:49:11
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0