Fettisdagen

Oki så är den kommen. den alla pratar om så mycket... Fettisdagen! Alla ska möla semlor, spelar ingen roll vilken diet man går på. Det går ju absolut inte att äta semlor någon annan dag (möjligtvis dagarna innan och ev efter)
Jag gillar inte grädde och tål inte madelmassa gillar inte bullen... Min semla är en talrik med florsocker -Nej tack jag står nog över!
Men Fettis dag har jag haft: Mozzarella rullar, chips med dipp... aaa det va det! Men en halv chips påse på 300g är ju inte så dåligt!

Ikväll är det sutucd på tv, får jag inte se... Johan <3 ska se på fotboll... skit tråkigt =(
Men som god flickvän tittar jag lite och frågar lite frågor som om jag vore intresserad... 
Har tagit senester på lördag så jag kan ha so u think u can dance maraton...

Hoppas ni ätit er vikt i semlor nu... för annars får in inte äta det på ett helt år!

Ge alla ni bryr er om en extra kram... det värmer i mörkret!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha du är en BRA flickvän du gumman! Hur många frågor kan man ställa om fotboll? Hihi...Hoppas du får en toppenhelg! Puss

2010-02-18 @ 07:51:39
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0