hahhaha

Har inte bloggat på ett par dar... kul att se att det är så många som tittar in dagligen ändå!!! Känns skönt att va poppis ^^
men Kan det sluta snöa någon gång, Jag klagar inte... det e bara jobbit med kyla och mörker, jag blir såååå deppig! Ingen ork till att göra nått. Aja hur som.. så lär det inte bli bättre nu när jag börjar bli en riktig pms hagga.... Så passa sej för att reta upp mej i ca en vecka, det kan gå illa!
nääää ska till platsen jag kallar arbetsläger (fy på mej, så får man inte säga).
Pussen och ha en toppen fredag <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja gumman det kommer bli jätte mysigt. Tack för alla fina peppande kommentarer du lämnat. Jag har inte riktigt haft varken tid eller ork att svara dessa dagar, men nu är jag på G igen =) Hoppas vi ses snart! Puss

2010-02-24 @ 07:45:19
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0