Mår bättre!

Guuud va skönt... Nu e det bara massa hosta kvar. Börjar känna mej piggare!
Jag ska få följa med Johan och hanns familj till london på en "familje resa" Känner mej hedrad =)
Men först ska jag och Johan till milano <3 är hemma i ca 3 veckor sen till london... Och så fick jag en resa av Johan i födelsedags present så mycket att se fram mot detta år plus att jag ska se kiss oxå ^^ kommer nog bli en del tjat om detta under året, men det e sånt som gör mej sååå glad =)

En grej som inte gör mej glad är att en undrbar vän till mej Emma måste låta sin lilla vovve somna in imorrn. Han är sjuk och ska ju inte behöva lida men det är inte lättare att säga hejdå för det...
Hon skrev om det på sin blogg ( http://firstladies.blogg.se/ ) När jag läste det rann tårana. Vet själv hur jobbit det är och mina tankar är med Emma imorgon.

Ta hand om varandra och ge era husdjur en extra kram idag!
<3333

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack gumman för omtanken! Det är ALDRIG lätt att ta bort sitt djur...de är ju familje medlemmar som vi andra och det känns så fel att gå och betala för att någon ska ta min älskade Charlies liv. Men...vi vill ju som sagt inte att han ska behöva lida och det är tungt att se honom må dåligt...Jag hör kanske av mig ikväll. Puss o kram

2010-02-09 @ 12:30:52
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0