Onsdag... tror jag?!

Jo det är sant, är inte hlet säker på vilken dag det är... =S Så är det när man är ledig.
Idag har jag "storhandlat" på nätet... humm klick, klick och klick, så kommer maten direkt till dörren =) Imorgon!!! yey =D
Fixat lite i hemmet och haft tvättis. Ikväll blir det lite snacks och sutucd som är favvo programet nu.
Fortfarande jätte hosta?? kan inte sova!! va ska jag göra??!
Ska i tvättis imorgon me, behöver tvätta mer, tar det aldrig slut? =/
Frostat av frysen i dag oxå.
OJOJ vilken osammanhängande blogg idag. =P
PÅ tv nu lyxfällan, en kolega till sambon är me, han e skyldig nästan 100000 som ska betalas varje månad... shit va jag e glad att det inte e jag!
bloggar senare när jag har något bättre att skriva!
kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0