Tråkigt!

E sååååååå utråkad på att va hemma... Men problem kvarstår: 1 är inte så sjuk att jag ligger däckad... 2 Är inte frisk nog att orka göra något... Sitter i något jävla mellan läge och håller på att krypa ur mitt eget skin...
Så här ligger det till: Tempen är lite förhöjd, ingen hög feber men bara så det känns. Halsen lite bättre har dock svårt att andas och håller på att hosta upp mina lungor. Migrän så jag mår illa!
Ja vet jätte kul att läsa om hur dåligt jag mår... NOT!!!!

Saknar min sambo massvis (ja vet... sist jag skrev om han va jag fly förbannad och så. Jag är "lite" dramatisk i bland, blir fortfarande irriterad när jag tänker på hur osmart man kan va. Men allt är nästan glömt och förlåtet). Hur som e han den bästa just nu, vill bara att han ska komma hem och myyyyysa med mej <3
 
aaaaa vi bloggas senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0