Dag 1 och dagen D!!!

Jaha ska man försöka samman fatta 2 st toppen dagar i en blogg, kortfattat så det inte blir tråkigt... *SVÅRT*
Börjar med dag 1 lite små jobbig, Killen kom hem innan 3 =) Men då så full att han spyde hela natten (han kan ju inte göra det sj, utan måste väcka mej!!) Så jag somnade vid 8 på morgonen =S Sen sov jag tills jag va tvungen att gå upp och göra mej klar. Sambon va så trött att inte ville följa med. Men med lite tårar och tjat, hjälp med påklädnig så kom han me. Taxi till stan, hem till min lillasyster. Där fixa dom mitt hår och maken! Sen bar det iväg till restaurangen. Maten va kanon och hela familjen va på plats.
Efter allt mötte jag upp Emma och Elin (tappade mobilen =/) Men såg tjejerna direkt!
Känns som att det skulle va tråkigt att åka hem och deppa över mobilen och ändå inte kunnat göra något. Så jag glömde allt och hade en super kväll =) Mycket dans och gott vin!
jag va hemma innan 4 ialla fall. Då massa sambo mys!

Vaknade vid 8 av att Johan petar på mej och säger grattis! Gick upp och åt frukost (pizza) ^^ Sen ringde och spärrade mobilen. Somna om i soffan i ett par timmar. Sen ringde mamma och sa att hon skulle baka lite och sen komma över med pressenter och fika =) (fick paket hos syrran i går oxå, massa fina saker) Fick sen åka med mamma till macken där jag köpte ett startpack till min "nya" (gammla) mobil... (ska köpa en bättre snart) så nu kan jag ringa igen =) Sen hem till svärföräldrana på middag och mer paket. Åkte taxi hem och hyrde en film. har nu haft söndags mys och allt känns bra. Är ganska trött bara och sängen vätar snart!

Det va så kortfattat jag kunde göra det, fast det finns massa mer att säga. Bilder kommer senare. =)
Imorgon vätar jobbet och ett möte med chefen!
ha´re så bra så länge, hoppas att er helg varit lika bra som min!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha gumman...det är INGEN stress med dem ;-) Den som väntar på något gott ;-) Tack igen för en toppenkväll! PUSS

2010-02-01 @ 08:42:17
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0