Förvirrad!

Va ute en stund idag... Alla klagar på att det är kallt och mycket snö... Men i flera år har vi inte haft det så kallt och ingen vit jul, då klagar man på det!!!????
Kan inte alla bara säga en sak och hålla fast vid det?? -Nej. Först klagar man på vad man inte har, sen när man har det då klagar man på det....
Alla vuxna lär barn att "man kan inte äta kakan och ha den kvar" man måste välja. Själva får dom ändra sej hur mycket dom vill... Lite falskt tycker jag!

Hur som, detta är min sista lediga dag, innan första arbetsdagen på året... (förstår ni??) Skulle vilja va ledig en stund till!
Katterna e som tokiga nu.. det e för kalt för att gå ut tycker dom. Först ute... 3min senare vill dom in igen så soffan e deras nya leksak för att göra av med energi... Jag e inte så glad över det!

Måste gå till maten i ugnen nu (stor plåt med katten gustavs favo mat!)

Ha det najs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0