Gårdagen och dagen!

Igår va jag på middag med syrran och hela familjen för den delen... det va otroligt mysigt. Vi hade det toppen bra! Sen gick vi till rival och tog en drink, I dag fyller syrran år så ikväll blir det kanske utgång. Får se hur det blir... ska förs på middag hos johans föräldrar, det ska bli jätte kul!

Utanför mitt sovrums fönster sitter en söt hankatt. Han har halsband och så, det står inget namn eller nr... Han sitter och ylar. Har gjort det nu i två dagar, hur länge ska man vänta innan man hjälper den lilla killen. Vill ju inte ta in han och ge han mat. Han har fått lite vatten, han va mycket törstig. Får vänta ett par dar till! <3

Nu måste jag fixa mej snygg så jag kan åka i väg!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0