Om blogg och jobb!!

Har kommit fram till att d e svårt att blogga och jobba samtidigt... -Nej inte på samma gång utan på samma dag. Jag fixar det inte... huvudet e helt tomt efter jobbet. (Det e d typ alltid =S)
Aja Har jobbat massa nu därför inte bloggat, har haft tid bara inte vatat va jag ska skriva, d finns en gräns på hur mycket skit man orkar läsa. Eller hur??!!

Förutom jobb har jag haft ganska kul oxå... varit ute och dansat med vänner och gubben min!
Ang jobb så måste jag bara berätta att jag jobbade 27 timmar på raken va så trött efter. På natten brukar man va två på mitt jobb, men den natt personalen hade tagit fel på dag (natt) så vid 22-tiden skulle jag sitta och ringa till alla och se om någon ville komma in och jobba. det va lördag kväll och alla som jag ringde till drack vin och kunde inte jobba... Tillslut fick jag tag på en som bara druckit ett glas och hade gångavstånd... -Såld!!! Hon fick komma och jobba!
 
Näää Måste till jobbet nu (har snart jobbat 7 dagar i rad :/ ).

See ya later! <3

Kommentarer
Postat av: elindahlén<3 -FOTOBLOGG-

Svar; Tack:D, jag fotograferar så gott jag kan:)

ja, de ee jag som har designat hennes blogg;P, tur att den blev bra ;D<3



ha det bra!;P

2010-01-11 @ 17:22:31
URL: http://elind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0