tillbax??

Neee... kanske inte på riktigt. Känner inte så mycket sug på att blogga... men behöver skriva av mej lite... Har varit tuff vecka (förra) Många jobbiga besked, mycket att smälta. Många tårat.

men vem har sagt att livet är enkelt??

Solen skiner och värmen har kommit, hanske bloggsuget kommer tillbax och att man får lite energi.  Jag menar när man är på botten finns bara en väg och det är upp... så jag ser fram mot resan mot ytan.

Sen jag blogga sist har det hänt en del "vanlig" saker och en del "ovanliga" saker. Har ju haft 2 toppen resor, en kattunge har redan flyttat. den andra om en vecka. (tredje ska matte ha själv)
Så en del mer men jag vill inte lägga ut allt, det är lite privat ändå.

Ska försöka blogga lite mera nu. börjar försiktigt... ingen press...

kramisbananis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0