Hej hej hallå!!

Så har ju inte bloggat på ett tag (igen). Men har haft massa tankar och åsikter om os, melodifestivalen, lets dance och so u think u can dance.

1) os har varit helt oki för sveriges del (tack vare skidåkarna). Besviken på hockeyn, såg fram mot en tuff final mot canada... men nej. Ett par till saker gjorde mej besviken, men orkar inte gå in på dom nu. Totalt 11 pall platser för Sverige GO GO GO!

2) Melodifestivalen... vilket skämt i år, ett par oki låtar men ingen som gav mej wawwawwiwwa känsla... ser inte fram mot eurovision när vi gör tok bort oss (tror jag).

3) Lets dance brukar jag inte kolla på så mycket, det är bara roligt när folk åker ut! =P Måste säga att det varit ganska kul att se Gudrun dansa, hon blir lite mer älskvärd (jag gillar inte politik, det ända jag har vetat om henne e att hon e feminist.) Willy kan ju åka tycker jag, Folk röstar på han bara för jurryn inte gillar han...

4) Finalen i sutucd har varit höjdpunkten. Älskar det programet. är så glad att dom redan börjat spela in  nya avsnitt. Att Russel vann va ingen förvånig (dock va han inte min favvo) Jag hadde inte blivit förvånad om någon som va i finalen vann... Alla va såååå duktiga.

Intressant att jag har så många åsikter... Borde börja kalla mej den 4 dommaren eller nått... Och att jag tycker så mycket om punkt 3 när jag ine ens tittar så mycket på det...

I veckan börjar nya avsnitt av grays... en annan favvo serie! Yey... Love it!

Idag eller imorrn kommer min nya nalle (mobil) vill ha den nu, sitter vid brevlådn och väntar ¨på avin..

Ha det toppen så länge, så bloggas vi senare. Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha tack gumman! Vilken rolig lista! Håller med dig i varenda punkt =) Är dock helt fäst i även Lets Dance =) Puss

2010-03-02 @ 08:39:39
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: a

hejhej :D

2010-03-02 @ 08:54:13
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: amanda

fin blogg!

svara på min fråga? :)

kram.



om du inte är intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och det är bara att radera kommentaren!

2010-03-02 @ 09:43:00
URL: http://amandajeppesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0