hemma

Sitter nu hemma. Första dagen på denna jobb period är över. Redan imorgon väntar ett 11timmars pass. så ska nog sova snart, min sambo va uppe med tuppen skulle man kunna säga (4.40!!!) Han va tvungen att börja jobba lite tidigare än valigt. Jag är ju sån toffel att jag inte kunde somna om, sakna gubben såå mycket, hatar att sova själv.
Han har redan krypit ner... och jag kommer snart efter.

Lite om Nova, det är inte så mycket som har hänt än. Hon är tjock och hungrig... lite grinig och sover mycket. Känner inga bebisar än i hennes mage men det börjar bli dax för det nu... Snart kanske man känner lite rörelser =)

Måste sova nu. eeee sååååå trööt!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0