Internationella kvinnodagen

Aaa den är i dag... den så kallade internationellakvinnodagen, Vet inte varför vi har en sånn dag...??? känns lite 90-tals feminst eller något i den stilen... oooojj oj det ska va så lika mellan män och kvinnor så vi får EN HEL DAG (av 365)!!! Om ett år tionde kanske vi får en till!
Nä men på riktigt, jag har fått meddelanden av vänner som grattar mej på ikd (internationellakvinnodagen). WTF... -Aaa men tack så mycket då, jag är glad att jag är kvinna denna dag, just denna dag!
Känns riktigt löjligt, ska nog börja gratta tjejer varje dag... Typ -Grattis för att du är kvinna även denna dag.
Varför har inte gubbarna en dag, det vore ju mer jämnställt tycker jag!!????
Personligen vill jag bli firad att jag är en "stor och stark" kvinna de övriga 364 dagarna i stället, och gubbarna kan få denna dag... HA! Sug på den du!!!


Jag och min vän Elin när vi är ute och dansar... utan stor staka karlar! lol

Det va allt för nu..
Puss och kram vi ses på stan! (om du e tjej) ^^
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0