Lets dance och mycket annat!

Så trots bättre vetande såg jag på lets dance reprisen. Måste bara säga att jag är sååå arg att stefan åkte, oki om man tycker det e kul att ha kvar willy. Men stefan fick inga röster för att han "borde" sitta säkert... Han va ju en som borde få va me i finalen (undrar varför jag bryr mej så mycket)

Varit själv större delen av dagen, ganska skönt  tycker jag. Men min stackars johan har jobbat trots förkylnigen allan brallan!! Men han e hemma nu.

Skulle njuta va melodifestivalen, men fick bara se början... Det va ju fotboll på tv!! Jag hade ju sett alla låtar trots allt... Men det jag han se gillade jag inte... Pillan gick vidare, va f-n, jag gillade killarna. Sen såg jag på anndra duellen och den sluta bättre!! nu hejar jag bara på alcazar!!!

Nu ropar Johan på mej, han vill ha mys vid fotbollen så jag får nog gå till han... Det är Roma-Milan (jag hejjar på Roma och lite milan men johan är bara "milanista") När vi va i rom såg vi Roma och det va ju ganska kul...


Johan tittar på italiensk fotboll!


Jag, när vi hade picknick vid coluseum.

Meh shit nu hörde jag att Pillan gick till final... Sucks!!!!!

Oki det va allt från mej nu! Har´re

Puss och Kram <333

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja en fika tycker jag absolut! Snart! Håller med dig! Blev besviken då Pernilla och Jessica gick vidare! Vad hädne!? Alcazar skulle ju gått direkt!! Hihi vilka världsproblem. Vi hörs snart gumman! Kram

2010-03-08 @ 13:06:26
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0