Missarna

kissarna kom som sagt för 2 dagar sen. Jag blev kräk-sjuk på natten =( så jag är glad att jag timade det så bra, kan inte jobba utan får va hemma med bebisarna =) Har slutat kräkas nu, men feber och dunder förkyld. Lite fakta om ungarna:
Nr1 kom kl 14.05 och va en tuffing. Namnet blev Rocky
Nr2 kom kl 14.16 och va stor. Så namnet blev Atlas
Nr3 kom kl 15.03 liten tjej, vid namn LiLo

Nova är jätte duktig och mår bra.
lite bilder på dom:

  
Rocky                                  Atlas                                   LiLo


Mamma Nova, uppe vid framtassen har vi Atlas, mitten LiLo, längst ner har vi Rocky

Nää nu ska jag snora vidare.

ha´re


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh så söta de är!! Vill att du blir frisk NU så att jag kan komma och hällsa på! Tänkte fråga om lilla Nova och småmissarna skulle vilja ha Charlies gamla hundbädd. Den är nytvättad och jättemjuk och go. Hon får den om hon vill ha den =) Puss o kram till lilla familjen! =)

2010-03-31 @ 11:03:12
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja du måste bli frisk så man kan komma!! ♥

fan vad söta små kissemissar!! ♥ har ni nån gissning vem pappan kan vara? det skulle va kul att veta♥ men vad hade ni tänkt göra me dom små bebisarna? (min favvo var Rocky, men alla va ju såklart lika söta ;D) pözz och kraaam ♥♥♥♥♥

2010-03-31 @ 16:57:28
URL: http://carrokisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0