Mys kväll!

Igår va det riktigt mysigt... Jag och johan åkte till "täbban" gick på restaurang tegelbruket och åt en fantastisk gooo middag, drack lite vin till det. Sen gick vi på bio och såg snabba cash. Filmen va helt ok tyckte jag. Inte så man hoppar upp och ner av lycka men den va absolut inte dålig!

sen vet ni... vi gick till bussen den skulle gå efter 15min och sen åka i 10min. -Shit va jobbit ^^
Vi tog en taxi... Om det är jobbit att vänta i 15min på bussen, då har man ett ganska bra liv tycker jag. Och har man råd att ta taxi bara sådär så är det inte synd om en.
Känns som man e lite bortskämd... eller nått.

Denna dag då, ska snart till jobbet där jag ska tillbringa hela fredags kvällen, hela lördan och söndag me. som bonus ska jag va på jobbet mån, tis och ons med... inte jätte kul och jag är ganska otaggad för det nu. Men så fort man är igång så går nog helgen ganska fort, Det är massa sjuka på jobbet så man får jobba för minst 2... Tror jag ska skaffa ett hjärtfel som min gooooa vän Emma, hon måste dra ner på tempot när det blir stressigt...
... Önskar att jag kunde göra så oxå!

Om jag överlever helgen och början på nästa vecka får tiden utvisa...

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0