Nya rutiner

Seriöst... favvorit i repris! eller inte!!! La mej i god tid efter som jag va as trött (vid tolv tiden). Läste en stund till det att ögonen inte funka längre. Men somna jag?? Nej! Vid 4.20 gick jag upp och läste en stund, somna tillslut, men vakna vid 9. Gick upp en stund sen tillbax till sängen halv sov fram till ett tiden. Inte utvilad alls =(
En super dålig ny vana. Måste bryta den NU!!!!

Är annars ledig idag och det är bra för min nya mob kom i går såååå i dag blir det leka med den. Looovee it!!!! Ikväll är det säsongstart för grays!!!! YEY!!! Bara hoppas jag orkar. Sover jag inte bra ikväll så blir det knark (sömntabletter)..



Vill till Paris igen... men har så mycket planer detta år, det får nog bli nästa!
(eller man vet juh aldrig ;P )

Kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0