Tillbax i bloggvärden

AAA precis, nu e jag tillbax en stund. Har inte haft någon tid eller ork at blogga. Tyvärr kommer jag ha mycket denna vecka oxå =(
men lite snabbt om det mesta
Så trött på let´s dance willy, men jag tittar inte så mycket på det. Det handlar ju inte om att va den bästa utan fovvon... Och då kanske det är rätt då. Aja men på riktigt, orka bry sej!
Melodifestivalen Anna va jätte bra och en värdig vinnare, tror dock inte att hon kommer funka i europa, tror inte hon klarar kvalet ens... Hoppas att hon fixar det ändå....
Har varit i stan och dansat massa oxå, haft skit kul. Men nu får det va lungt ett tag. Lördags kvällen efter melodifestivalen va jag och Ida på ambassa deur.

Men viktigaste grejen som har hänt... Jag tror att min lilla Nova kisse ska ha bebisar.... vet inte säkert, men det är  nästan över 90% säker, har  till och med börjat förbereda en födelseplats och hon får foder för dräktiga kissar. Magen är stor och spänd. Om jag räknat rätt ska kultigarna komma strax efter påsk, precis runt dagarna när jag åker till Milano.

Kommer börja skriva lite mer om just detta, så ni kan följa henne under denna tid. Ska försöka fota lite oxå, en det är inget löfte... =P

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men nej vad synd att jag inte visste!! Det hade ju gjort kvällen ännu roligare om vi hade kunnat mötas upp!! Men vi får hitta på något snart igen gumman! Tiden går så fort och det får inte gå lika långt mellan gångerna igen! ;-) VAd roligt med din lilla Nova! Du måste höra av dig när de små tittat ut så kommer jag och hälsar på! Ta hand om dig nu! Puss

2010-03-15 @ 20:31:35
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0