Blä blä för blä blä...

Natt vakar för fullt nu.. Tror jag slagit all rekord i kaffedrickande ever!  :D

Kom på att det är onsdag nu/imorrn.. oki förvirrad... ni vet vad jag menar!! Varannan onsdag ska jag på konferens... och just idag/imorrn är det sån onsdag... det betyder att när mitt natt pass är slut så får jag vila på jobbet i två timmar sen ska jag sitta i 3 timmars konferens... innan jag får gå hem och sova..

Nu förstår ni säkert att allt är blä blä...

Har sagt det förr... men det stämmer så bra, så ni får det igen:

Älska mej mest,
när jag förtjänar det minst,
då behöver jag det bäst.

Ha det bra sov gott!
Kram
xoxo


Kommentarer
Postat av: Nina

sv; jo det är ju det, Man kan som inte sluta oroa sig..



Har din katt kommit tillbaka?

2010-10-20 @ 01:46:31
URL: http://earthangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0