Crazy natt

Sitter på jobbet och natt jobbar, tack vare en kolega har jag rensat svamp i 5 timmar... hon ville inte ha den så nu har jag mer svamp att ta hem... Men för tillfället vill jag inte se mera svampar...
Tänkte att jag skulle sitta vid datan typ hela natten och svara på en del frågor jag fått under dagen.
men datan är seg, jag börjar bli trött.. så det får bli i morgon...
men älskar alla hälsnigar och mysiga komentarer...

Hoppas ni alla får en god natts sömn... själv ska jag sitta i komferans imorrn mellan 11 och 14, sen får jag gå hem och sova.. så längtar tills om 10 timmar!
Kram xoxo

Kommentarer
Postat av: Becca

Tidsfördrivande att rensa svamp. Trodde först när hag läste att det var en annan sorts svamp haha.



sv: Tack. Soluppgången var ås vacker att jag var tvungen att ta en bild på den.

2010-10-06 @ 09:42:47
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: Nje jag köpte aldrig dem. Har köpt ett antal kilklackar och pumps som jag inte kan gå i, och kan inte köpa ett par till bara för jag tycker de är fina. Men de hade stått fint i bokhyllan som dekoration!

2010-10-06 @ 09:47:53
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0