Halloj!

Ska strax ut på en promenad.. ska bli skönt..
Efter inlägget igår så fick jag massa mysiga kommentarer, många undra vad som hänt.. Och efter som jag inte vill lägga ut hela mitt liv här så kommer jag inte berätta det... nu i alla fall...
Men som jag brukar säga: Älska mej mest, när jag förtjänar det minst, då behöver jag det bäst!
Och hela denna helg (fre-tis) så har jag älskat någon mer än vad jag någonsin gjort... om ni hajjar...
Men vill bara säga tack för allt stöd! Ni är bäst!!

I kostym om röstnigen så ligger det lika mellan miss cat och sjöjungfrun nu... Jag kommer ha på mej den som får mest röster... så i nu lägget kommer jag va kattfisk eller något??!!! ;)



Kram
xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja visst var det fint! ^^

2010-10-27 @ 15:27:11
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr

hejhej! Hoppas allt är bra med dig:) följ gärna mina äventyr i bl.a Schweiz och andra destinationer :)



Kram Sofie

2010-10-27 @ 15:28:55
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0