Sova..

En del får panik när dom får reda på att man sover bort typ 1/3 av sitt liv.. (denna siffra är tagen ur luften, men det måste nästan va något sånt, eller kanske 1/4)
Men hur som helst.. Jag älskar att sova.. eller ja att ligga i sängen och mysa, läsa, se på film mm...
Så varför panik.. Jag vill sova mer! Älskar att vakna och känna mej pigg, hatar när kl ringer tidigt på morgonen...
Sova är underskattat!
Nu ska jag sattsa på en natt med 12 timmars sömn, minst. 
Klart slut!
Kram och go´natt.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha tackar :D De blev massa mys... Jag hade ju rösten igår på dagen, men på kvällen är den försvunnen igen =/

Så kommer den förbi igen kan du väl skicka hem den?

2010-10-28 @ 07:34:16
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja du sova är verkligen underskattat! Det lärde jag mig först då jag fick barn =) Haha =) Sov gott gumman! Puss

2010-10-28 @ 11:09:33
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0