Ajöken...

.. Sa fröken, nu är det dax att sova. Ville bara önska er toppen läsare en go´natt. Febern är tillbax, hostan är galen... hoppas jag kan somna... Alvedon och noskapin som kvällsgodis.

En snabb tanke.. Om onsdagar är lill lördag, är då tisdagar lill fredag?? Isf har en hel lill fredag gått och då har det varit min lilla dag... eller?? Vad säger man då? Happy mini Jennie´s day?? Eller grattis på nästan Jenniedagen... Men hur som, den klarar jag mej utan, jag tycker nämligen att tisdagen kenske är den tråkigaste dagen på hela veckan!!

En till grej jag vill säga, det är att jag är INTE intresserad av sport... eller det finns vissa saker jag tycker är oki... men det mesta är stört trist! Jag hejjer inte på något lag, följer inte tabbeler... Men när det kommer till DIF vs aik så blir jag galen om gnaget vinner... Bara för att Johan är gnagare... I andra matcher bryr jag mej inte... (men om jag skulle få syn på en tabbel och ser att DIF ligger före så blir jag lite gladare...) Tänkte precis skriva något jätte dumt... men jag håller tyst!

Nu ska jag sova!!


God natt och sov gott bästa läsare!
Kram
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0