Bilder från bröllop

Så nu är jag vid datan igen.. Efter ha bråkat med katterna om avmasknigs piller... aja, jag vann (men det gör jag ju alltid) Även om jag blev bra riven... Ska plantera om blommerna oxå... Tror katterna straffar min krukväxter för mina avmasknings planer. Sen har vi skrutt hamstern oxå.. Hon behöver nytt spån i buren.
Ialla fall. Efter mycket bråk med datan har jag fått in bilder på den. Skickat dom till de som ville ha.. lagt upp några i ett album på fejjan...

Det började med så sjukt vackert bröllop i täby kyrka... sen mottagnig på Venezia i viggan (tar för givet att ALLA vet vart det ligger =P )

Här är bild bevis:

   


Värsta power bruden.

Så va jag varit duktig nu...

Mer då.. Jo jag rockar jätte bra på tv spelet, men har inte spelat så mycket pga tidsbrist...
Men ska bli lite nu, och sen blogga lite.
Det skönt att va tillbax, har ju varit sönder stressad sista tiden.

Kram 


Kommentarer
Postat av: Helle

haha! Fan har Claudia gift sig??? Se vad man missar när man flyttar =)

Kram

2010-09-06 @ 20:49:56
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0