dålig stavnig...

Sitter och läser gammla inlägg... garvar högt... men shit jag kan ju inte stava... flera stav fel kommer då man trycker på fel bokstav... men vissa, hallå är det någon hemma... ser att vissa ord är felstavade (orkar inte rätta), och vissa tror jag säkert stavas så... Vill bara tala om att jag har en ganska svår dyslexi... men gillar ju att skriva så det hindrar inte mej...
Hoppas ni har överseende med detta och om det är saker in inte förstår... hör av er, så kan jag förklara (efter jag hämtat ordbok =P ).

Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är också bra på att skriva och slinta på tangenterna men jag fattar vad folk skriver även om både den ena och den andra bokstaven är fel och lägger inte äns märke till det typ:)

2010-09-14 @ 12:54:42
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0