dax att sussa!

Nu är det som sagt dax för att bädda ner mej i sängen, har ju legat isoffan hela dagen. Så samma grej annat rum... Hoppas på en god natt sömn, och att jag får lite mer energi tills imorrn.
Annars så har jag sett två filmer idag:

Den är lite läskig tycker jag, så jag såg den mitt på dan... Helt oki fram till slutet.
Trea i betyg, fram till slutet. Då är det minus tycker jag!

Handlig: En vanlig höststorm trodde de flesta, men i spåren av stormen kom en dimma, en dimma så tjock att man inte ser fötterna nedanför sig. David Drayton med sin 5-årige son Billy blir när dimman anländer instängda i ett snabbköp tillsammans med de andra panikslagna byborna. Varför kommer ingen hjälp? Varför kommer ingen som går ut tillbaka? Baserad på novellen The Mist av Stephen King.

Film Nr 2

Helt oki... mycket bättre än va jag trott...
Tre,5 i betyg på denna rulle.

Handlig: Eh jag orkar inte skriva, gå till närmsta vido butik och läs på baksidan... =P

Mer om allt som händer i mitt spänande soffliggar liv imorrn.
Shit va trist det är, håll ut snart är jag tillbax med vanliga inlägg igen, och inte såna här som handlar om sjukdom...

Just det! Tack Underbara Helle för uppmuntrande kommentarer! Ska bli frisk snart!! 

Kram och krya på mej!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma



Haha gumman dina inlägg är roliga trots att du bara ligger i soffan ;-) Jag tycker det är kul med filmtips =) Ta hand om dig nu gumman...du ska nog bli bra snart! (En positiv sak med att vara sjuk är att man kan samla sömn ;-)) Massa krya på dig kramar

2010-09-28 @ 09:29:09
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Emma



Eftersom du är sjuk och jag är sjuk så passar det ju jättebra att vi lunchar imorgon! Eller hur!?? =) =) Jag jobbar ju men har en timmas lunch att hinna med massa girlie talk. Vad säger du? Puss

2010-09-28 @ 10:38:37
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0