Hej hej hallå bloggboken

Oki inte mycket tid nu att skriva, men det kommer senare... Johan vill ha datan bara för han ska se något skit program om fotboll på datan... (det kan han väl göra när jag gått till jobbet??)
Som sagt, ska till jobbet om en stund.
Ville bara säga hej till er alla! Ni är bästa läsarna i stan/världen!!
Vill oxå förklara varför jag inte skrev mer igår, som vanligt satt Johan vid datan, sen sluta den fungera... och det gick inte att få igång den. Sa att vi skulle låta den vila i ett par timmar... Men nej killen ska starta om och starta om... -Det går inte Johan hajja det!!? Låt datan vila över natten så funkar den säkert imorrn... Johan med lite panik i ögonen. -Va ingen data på hella kvällen?? Då va kl typ 23.00..
Hur som, nu funkar den. =D Jag ska snabbt som bara den skaffa ett usb minne, där jag kan lägga alla bilder på... Det var ju det jag va orolig för, att alla foton skulle försvinna.

Jaja hur som, ska ju till jobbet snart, sen är det ev utgång på lördag.. om jag orkar. Mina systrar ska ut... efter som ena syrran fyller... 30!!!! (wow) på söndag. Då blir det brunch på rival.. Så ser min vecka ut. Men mer om det där det närmar sej!

Måste sluta nu, Johan håller på gå i taket nu, jag har ju suttit vid MIN data i säkert 10 min =S
(Puss gubben, men du är lite galen i datan)

Kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0