Hejsan bloggboken!

Nu är det fredag igen... Som jag skrev tidigare den tredje Jenniedagen, mega gillar det här med egen dag!
Kl är nu två eller lite över två, och jag har precis kommit ur sängen. Önska att jag kunde sova längre... Många av erb läsare har ju barn och tycker kanske att jag sover lite länge... Men man måste ju passa på, innan jag själv skaffar knoddar. ;P
Dagen består av följande:
Till affären, Sen bara hem och vila äta och laga mat till sambon. Jag ska ju jobba natt igen så det är ett helt oki beteende...

Tänkte bara säga att jag har gjort så att jag måste godkänna komentarer innan dom läggs ut. Gör så pga att jag fick några mindre roliga komentarer av några. Och det vill jag inte ha i min blogg.

Ska nu till affären. Blogg u later.
Kram
xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

2010-09-24 @ 15:05:04
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Emma



Oj då var visst lite för snabb i tryckandet =/ =) Grattis på din dag då gumman haha =)Smart faktiskt att skaffa en egen att ha så ofta ;-)Hoppas det ska gå bra på jobbet inatt! Och JA passa på att sov medans du kan! Sömn är underskattat ;-) Puss

2010-09-24 @ 15:06:21
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0