Hepp

Hej hej hallå bloggboken!
En dag som denna, tisdag och solen skiner (köp gardiner). Morgon kaffet precis slut, musiken på högsta volym. Jag dansar framför datan och försöker skriva detta..
Pms haggan har flytt kroppen!!! Känns skönt att va tillbax. (det bästa med att bli på riktigt piss humör är att när det går över så älskar jag allt)
Till och me jobbet känns oki... ha vem trode det!? Frukosten denna morgon va en frukt och ett torkat fikon, och inte ens det får mej att hata...
Imorgon så är jag ledig!!! Men kommer kanske behöva jobba extra på andra jobbet, bara en liten stund. Har ju tok massa att göra för på torsdag fyller världens bästa sambo (min) år!!! Och det vill han inte fira, så jag ska naturligt vis överfira!!! Om han inte visste det innan så vet han det nu, men om han känner mej (efter 4½år) så är det ingen överrasknig.

Klart slut varulvstjut..
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0