hjälp!

Det är inte ofta jag blir chockad... Men idag blev jag det...
Kommer ni ihåg historien om jackan... (hur kan ni glöma det, blogga ju om den hela dagen igår..^^)
Sa åt Johan som jobbar i täbban att gå till bruket och fråga efter jackan igen... Vilket han gjorde... Och hör och häpna... Jackan fanns nu.
Så nu är Johan och hanns  favvo jacka förenade igen i en härlig harmoni. <3

Men oki, hemma nu efter jobbet. Trött, men känns ändå ok. Ska nu ta en frukt... För det är allt jag får äta på kvällen, men tillslut kanske jag kan lära mej gilla det.



Kram


Kommentarer
Postat av: Emma



Haha vad härligt gumman att mannen din fick tillbaka jackan tillslut. Nästa gång får han nog åka dit utan så ni slipper detta problemet ;-) Kanske lättare än att undgå fylla haha...Stumpan frukt är GOTT! =) Puss

2010-09-14 @ 10:20:24
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0