Host host!

Febern har gått ner med en grad! Halsen gör lite mindre ont! =) Nu känns det som allt är på rätt väg, hoppas HOPPAS!! Men en jäkla hosta har jag nu fått... Hostat hela natten, så ingen sömn... HJÄLP!!! Tur att man har soffan som jag får slumra i lite... Efter som det inte bara är rethosta så hjälper inte noskapin (hostdämpande). Men så är ju förkylngar... Börjar i halsen, sen snorar jag massa, sen till luftrören osv osv.. Nu börjar det bli bättre. Om jag tar det riktigt lungt idag så kanske jag kan gå utanför dörren imorrn.. om jag får sova på natten!

Det va lite status uppdaternig... Återkommer senare men lite annant smått och gott om en stund!
Kram
xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma



Haha men gumman jag skrev det idag, så jag menade imorgon ;-) HOPPAS du får sova inatt då så vi kan luncha imorgon! =) Skulle va så kul att ses och prata lite. Vila nu och gör inget ansträngande, drick honungsvatten och använd massvis med nässpray så ska det nog gå framåt! =) Puss

2010-09-28 @ 14:50:05
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja men så blir det ibland ;-)Jag kan äta när som hellst =) Så hör av dig bara. Brukar gå vid 11 men kan lika gärna äta senare ;-) Puss

2010-09-28 @ 15:28:46
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0