Kykling paj

Shit va duktig jag är... Har hitta på recept på grekisk ky paj... Hoppas det blir så gott som jag vill..
Hade dock lite problem med soltorkad tomat burk fanskapet... fick inte upp locket... tappa tålamodet och hacka sönder det med en kniv... Under svordomar som bara jag kan, lyckades jag bända upp lock hacket någolunda... och peta ut ett par tomater.... Suck you burken! =P

En lista till Emma så hon vet jag pysslar me.. (vet att jag sa att jag aldrig skulle göra om det, men är lite svag för favvo tjejen Emma)
1. gå upp
2. spela och blogga/fejsboka (dom få va samma)
3. Till jobbet på lediga dagen. gå hem en timma senare!
4. affären, handla till pajen.
5. Ha ett h-lvete med burkdjävulen...
6. Lyckas med pajen (är inte där en)
7. Kasta den misslyckade pajen genom fönstret/alt. skryta som tusan att jag är grymast i världen    på att göra paj, till katterna (dom är dom ända som är hemma)
8. Spela söner Lara Croft
9. Va bäst på allt!

Så, nu vet ni!!

Kommer uppdater er lite senare hur det går!

Puss och kram, vi ses på stan.


Kommentarer
Postat av: Emma



Gillar fortfarande dina listor och gillar att jag är favvo tjejen Emma hihi <3

2010-09-04 @ 00:22:42
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0