Lördag!

Den stora dagen... Nästan alla älskar lördagar, och visst jag me.. eller denna ialla fall. Har tagit semester, så sitter här nu och om ca 20 min börjar mitt arbetspass, så då får jag betalt fram till kl 12 imorrn... Soft.
Hur som helst.. Behöver tvätta, har missat och bokat om tiden 3 ggr redan, tvätthögen stiger och har snart tagit över badrummet. =S Har ju då en tid ikväll... men som tidigare skrivet så ska mina systrar ut och dom tjatar på mej att jag ska me, det skulle va grymt kul.. Men seriöst, då måste jag boka om tiden. Vet inte vad jag ska göra, det hjälper ju inte att jag vill va hemma bara idag!

Mina galet snygga systrar
<3 Linneá och Sophia <3

Lämnade datan för ett par min... Då passa katten på, hon älskar att ligga på datan, den är ju varm och mysig att ligga på.

Detta inlägg va borta och jag va inloggad på fejjan...?? Hur lyckas hon. Men som tur e så sparades inlägget i utkast, men det fanns typ 20 rader som dåg ut så här:
ilkhenmkluwu<k,litwkd<b.vs m,jusk<e78392uorkqwKJDHCOIF
Du förstår nog.

Ska nu fundera på hur jag ska göra ikväll.

Just de! Glömde nästan.. Ni är toppen läsare, vad skulle jag göra utan er!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0