Mera natt jobb

Har nu slutat överdosera kaffe... Blev så kissnödig att jag typ fick flytta in på muggen... Det va inte så kul! Nu överdoserar jag Red Bull, blir inte mindre kissnödig för det. Har oxå fått lite hjärtklappnig av det. WOOHOO!!
Är inte så trött, men det känns som jag har rosa bubbelgumm i mitt huvud iställer för en hjärna... Om ni vet hur det känns??!
Har sett en film, helt oki för natt jobb. Inte jätte bra, men ganska enkel, och söt!


Betyg: ca 2-3 pussar
**(*) Men gud det ser ju ut som ett kvinligt kön... så kan vi inte ha det!
Det får bli glada gubbar så länge tills jag kommer på ett bättre sätt att ge betyg på saker...
=) =) ( =) )
Ni fattar vad jag menar.

Ny rond, och mer film!
Hörs snart
Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0