Min kväll!

Så det blev utgång ändå... Då jag ringde syrran och sa att jag skulle va hemma, hon blev inte jätte glad... efter ett par timmar blev mitt samvete för jobbigt att leva me, så jag fixa mej och drog iväg... sa till sambon att jag kommer hem om två timmar, jag ska bara dricka två glass vin... Sagt och gjort.. Är nu hemma igen. Det va helt ok, känns bra att jag åkte.
Va först hemma hos syrran sen på mosebacke.. Inte riktigt my cup of te... Men roligt att se så  många dansa... kändes som jag va i brasilien eller nåt...

Men vill bara säga att jag hann tvätta upp all tvätt (5 maskiner!!).. så jag har gott samvete.

Måste sova nu, som tidigare sagt, brunch imorrn och innan det ska jag gå och rösta (hata).... ska prata mer om det senare (imorrn eller nåt)
 Men en bild till er som längtar after me... i lugg!! första ever!! Och jo.. ni skulle sett storasysters min när hon såg mej... hahahaha love!



Inte den bästa bilden... och med en smått galen lillasyster brevid mej.. ^^ Men det ger ett humm om hur jag ser ut..

Snart blir det lungnare på födelsedags fronten... ett par veckor ialla fall... *skönt*

Hoppas ni fått en toppen lördag!
Hörs snart!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: ♥ Carro ♥

gud vad söt bild :D du passar i lugg (: <3

2010-09-19 @ 10:29:09
URL: http://carrokisse.blogg.se/
Postat av: Helle

Faktiskt! Du e jätte fin! :)

2010-09-19 @ 14:22:34
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com
Postat av: Emma



Åhh gumman du blev ju jättefin i lugg!! Det klär dig verkligen!! Du ser lite yngre ut faktiskt =) Puss

2010-09-20 @ 10:23:03
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0