Natten fortsätter..

... Till tidig morgon, kl är nu halv 6. Har nu slutat dricka koffein, ska om ca 2,5 tim gå och lägga mej här på jobbet för att sova i 2 tim. Sen ska jag sitta i 3 timmars komferens innan jag får gå hem och sova igen. Så längtar lite tills kl 14 idag!

Såg en till film. Love den, även om den inte är my cup of te.
Men med tanke på att jag är trött och filem är lång så kanske det inte va den bästa natta filmen.
Den är inte ny, jag har sett den förr. Men den är sååå bra, trots den inte är "min" typ av film.


Betyg: 5 glada gubbar!
=) =) =) =) =) 
Har du inte sett den, gör det!!!! NU!!! Eller någon annan gång om det passar dej bättre!

Kram på er, bästa läsare!!
xoxo 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Önskar dig en fin onsdag! =)

2010-09-22 @ 06:45:32
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0