Nu är det mera..

Lovade ju att skriva lite till idag. Så då gör jag det! Dock så är jag fortfarande sjukt trött, när jag skulle gå och lägga mej igen (mit på dagen) fick Johan för sej att vi skulle ut på promenad... Jätte skönt, vi va ute större delen av dagen. Sen till affären och shoppa loss till middagen! Tacos!!!! MUMS!
Sen hem och laga skiten. Sen äta den.
Efter det satt johan vid datan fram tills nu, och jag gjorde en vitamin drink... (nu jäklar ska förkylnigen bort)
Jag måste sussa nu oxå... Men jag tror att jag är ledig imorrn och att johan jobbar, vänta jag ska titta efter...
... Japp det är så.. Så då har jag massa tid med datan, kanske till och me kan lägga upp bilder från igår! (hoppas, hoppas!! Men ha inte för höga förväntnigar)

Kram

Kommentarer
Postat av: jessica

såg nu att du också hade en blogg, roligt:)

2010-09-06 @ 07:26:46
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0