Onsdag kväll

Ska va helt ärliga me er... är svin dålig på att sova på dagen... så mest legat i soffan och halv vilat.. Vilket betyder att jag är trött fortfarande. Men jaja skit samma.
Idag hade sambon namnsadg, hanns mellan namn. Mauritz! Och det ville han fira med pizza, så det blev det till middag.
Nu snart ska han se på fotboll, roligare har jag haft. Men med hanns name-day så det får bli det ikväll. Sucks!

Måste bara säga att minsta kissen har nog adhd... blir tokig på henne.

Men galet söt any way!

Nu ska jag fortsätta sega i soffan.
Får se om det blir mer inlägga innan kvällens slut! Titta in vet jag så får ni svaret!

Kram xoxo

Kommentarer
Postat av: Helle

Naaiiiij va galet söta!!! Har själv kisse bebisar hemma just nu. Dom är ju sååå goa =) Kram!! <3

2010-09-22 @ 21:26:28
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com
Postat av: Emma



Ja du gumman hon är stora tjejen nu...och SÅ envis. Förstår inte vart hon fått det ifrån ;-) Jag är också så glad att få följa er via din blogg. Tänk vad toppen det är att ha dessa bloggar. ÖNSKAR att alla hade en ;-)



Så söta dina små missar är. TUR att Jimmie är allergisk annars hade jag snott en direkt =). Sov gott sötis! Puss

2010-09-22 @ 22:01:25
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0